آدرس:

اهواز، کیان آباد، خیابان 28 شرقی

تلفن تماس:

0613325225 - 021000000

ایمیل:

info@themento.net

چیدمان مبلمان مدرن خانگی

چیدمان مبلمان مدرن خانگی

چیدمان مبلمان مدرن و نورپردازی مناسب در محل قرار گیری مبلمان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه شما دارد. چرا که مبلمان در کانون توجه است و معمولا پذیرای تمام مهمانان شماست. چیدمان مبلمان باید بر اساس ابعاد هال و پذیرایی و متناسب با دکوراسیون داخلی منزل صورت گیرد.

اگر وسیله ای شکلی دارد که می دانید همیشه دوستش خواهید داشت، همان را انتخاب کنید. به طور حتم شما در طول زمان از طرح و رنگ پارچه آن خسته خواهید شد که این مشکل با تعویض رویه حل می شود. مهم این است که فرم و مدل این وسیله را دوست داشته باشید. اثاثیه خاص بیشتر دیده می شوند ،ترکیب مبلمان متفاوت و غیر همرنگ به شرط آن که در آن افراط نشود، بسیار زیباتر از یک سری مبل، میز و صندلی یک شکل خواهد بود.
هرگز نقش کوسن ها را در زیبایی مبلمان خود نادیده نگیرید. با انتخاب و طراحی کوسن هایی متناسب با مبلمان و رنگهای فضای منزل، زیبایی خیره کننده ای به محیط اطراف ببخشید.

از فاصله زیاد در میان مبلها بپرهیزید اگر هال و پذیرایی بزرگی دارید و نمی توانید با مبل های خود فضای آن را پر کنید می توانید از میز نهار خوری برای پر کردن قسمتی از فضای هال و پذیرایی خود استفاده کنید.هیچگاه مبلمان را جسمی جدا از فضای داخلی خانه خود در نظر نگیرید، ایجاد هارمونی مناسب بین مبلمان و فضای اطراف بسیار مهم است

به یاد داشته باشید چیدمان مبلمان شما قسمتی از هویت و نگرش شما را نسبت به دکوراسیون داخلی خانه به دیگران نشان می دهد پس به نگرش خود احترام بگذارید و چیدمانی مناسب با روحیات و سلیقه خود با رعایت نکات ضروری، بچینید.