آدرس:

اهواز، کیان آباد، خیابان 28 شرقی

تلفن تماس:

0613325225 - 021000000

ایمیل:

info@themento.net

چگونه رنگ پارتیشن اداری را انتخاب کنیم ؟

چگونه رنگ پارتیشن اداری را انتخاب کنیم ؟

رنگ پارتیشن اداری یکی از مواردی است که در طراحی و دکوراسیون مطرح می شود، انتخاب رنگ پارتیشن اداری نه تنها بستگی به سلیقه فرد دارد بلکه باید با فضای محل کار هماهنگی داشته باشد .

توجه به اشیایی که از لحاظ رنگ و جنس بافت غنی دارند  به شما کمک می کند که به هنگام انتخاب رنگها، رنگ مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید. در چیدمان امروزی برای تکمیل خطوط خوب معماری و سایه روشن های مناسب باید به نورپردازی توجه زیادی داشت

رنگ پارتیشن اداری

رنگ پارتیشن اداری یکی از مواردی است که در طراحی و دکوراسیون مطرح می شود، انتخاب رنگ پارتیشن اداری نه تنها بستگی به سلیقه فرد دارد بلکه باید با فضای محل کار هماهنگی داشته باشد .

توجه به اشیایی که از لحاظ رنگ و جنس بافت غنی دارند  به شما کمک می کند که به هنگام انتخاب رنگها، رنگ مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید.

توجه به یک پارتیشن با بافتی غنی در انتخاب رنگ مورد علاقه تان کمک شایانی به شما می کند،  نور زیاد و طبیعی یکی از بهترین عوامل در دکوراسیون است که می توانید روی آن مانور دهید، اهمیت پارتیشن ها بر کسی پوشیده نیست ، با پارتیشن می توان یک ساختمان صنعتی را به اداره تبدیل کرد.

ترکیب نور و رنگ پارتیشن اداری می تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد، پارتیشن های امروزی فقط یک پارتیشن نیستند بلکه الهام دهنده و ایجاد کننده انرژی های خوب و مثبت می توانند باشند.

تاثیر نور بر رنگها یکی از مهمترین عواملی است که هنگام انتخاب رنگ باید در نظر گرفت. در چیدمان امروزی برای تکمیل خطوط خوب معماری و سایه روشن های مناسب باید به نورپردازی توجه زیادی داشت .

رنگ پارتیشن اداری را باید طبق طرحی که داریم  انتخاب کنیم و فضایی که میخواهیم در دفتر کارمان ایجاد کنیم را باید بررسی کنیم ، تابش نور طبیعی را در روز بسنجیم ، نورهای مصنوعی را مورد توجه قرار دهیم ، زیرا برخی از رنگها مثل بنفش یاسی یا آجری با کمترین تغییر در نور طبیعی یا مصنوعی کاملا تغییر می کنند.

انتخاب رنگ پارتیشن اداری جدای از دیگر عوامل نیست ،  نور درخشان و طبیعی روز بهترین نور برای کارکردن است و نور هالوژن نیز بسیار به مشخصات نور طبیعی نزدیک است ، رنگ ها در تابش با نور تغییر می کنند و طیف جدیدی به خود می گیرند. قبل از انتخاب رنگ پارتیشن اداری رنگ دیوارها ، سقف و کف اتاق ها را در نظر بگیرید ، در اتاقی که پنجره کم دارد و نور مصنوعی دارد رنگی را انتخاب کنید که در زیر زیر نور لامپ به خوبی به نظر برسد .

بهترین و بدترین پارتیشن اداری را بشناسیم

رنگ زرد در شب بسیار کم رنگ دیده می شود در حالی که رنگ آجری به نارنجی می زند  و رنگهای سبز ملایم به رنگ زرد – سبز تبدیل می شوند و رنگ بنفش نیز به رنگ قهوای کدر تبدیل می شود. رنگهای زرد، سبز و کرم فضاهای گرفته را درخشان و روشن می کنند، همین رنگ تحت نور زرد به قهوه ای متمایل می شود .

وقتی به طراحی ترکیب رنگها برای انتخاب رنگ پارتیشن اداری می افتید، باریکه هایی از رنگ های مختلف را روی پارتیشن یا دیوارها آزمایش کنید و آنها را تحت نورهای مختلف بررسی کنید .

برخی رنگ ها مثل رنگ یاسی و قرمز تحت نور آفتاب یا هالوژن تغییر رنگ می دهند، از میان این همه تنوع ، انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون کار آسانی به نظر نمی آید ، در بررسی هایی یک رنگ به عنوان زشت ترین رنگ دنیا شناخته شده است، این رنگ همان رنگ قهوه ای لجنی بود که به خاطر حس دلمردگی و دلسردی که در بیننده بوجود می آورد به زشت ترین رنگ دنیا لقب گرفت .

رنگ صورتی هلویی نیز بر خلاف زیبایی ظاهری که به محیط می دهد و شما می توانید برای دکوراسیون اداری و پارتیشن اداری استفاده کنید ، از لحاظ روانشناسی توصیه نمی شود چرا که بر روی خلق و خوی افراد تاثیر منفی دارد .

رنگ نارنجی بستنی ای که از اسمش هم پیداست در بستنی استفاده می شود، منجر به تحریک اشتها شده و آنقدر تحریک می کند که ممکن است معده را دچار مشکل کند . اگر از این رنگ در ترکیب رنگ دکوراسیون اداری و یا از ام دی اف هایی با رنگ نارنجی بستنی  هستند استفاده کنید چشم و بدن تان خسته خواهد شد.

رنگ بعدی که باعث تنش و اضطراب می شود رنگ زرد روغنی است، از طیف رنگ قرمز می توان رنگ خشخاشی را نام  برد که باعث تحریک خشم افراد می شود و به هیچ عنوان برای دکوراسیون اداری یا پارتیشن اداری مناسب نیست.

رنگ صورتی یخی بدلیل حالت کدر و ماتی که دارد رنگ جذابی نبوده و در صورت ترکیب با دیگر رنگ ها می توانید دکوراسیون اداری چشم نواز و انرژی بخشی داشته باشید.

اگر به دنبال رنگی فوق العاده برای دکوراسیون اداری با پارتیشن هستید باید علاوه بر زیبایی به ویژگی روانشناسی آنها هم توجه داشته باشید. رنگ های روشن و ملایم برای پارتیشن های اداری بهترین رنگ ها هستند .