آدرس:

اهواز، کیان آباد، خیابان 28 شرقی

تلفن تماس:

0613325225 - 021000000

ایمیل:

info@themento.net

دکوراسیون و چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن به سبک اسکاندیناویای

دکوراسیون و چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن به سبک اسکاندیناویای

اتاق نشیمن محبوب ترین جای خانه برای سرگرمی و پذیرایی از مهمان ها می باشد، فضایی که یبشترین وقت تان را در آن سپری خواهید کرد.
سبک اسکاندیناویایی از سال 1950 در کشورهای اسکاندیناویی مانند دانمارک ، نروژ ، سوئد و فنلاند مطرح شد و رفته رفته با گذشت زمان جای خود را در میان سبک های مختلف باز کرد. اسکاندیناویای سبکی بسیار معروف و زیباست. دلیل محبوبیت و ماندگاری این سبک سادگی ، مینیمالیسم بودن آن است. در عین حال جذاب و کاربردی بودنش باعث پیشرفت روز به روز آن شد. البته ناگفته نماند که سبک اسکاندیناوی اولیه به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است. مبلمان این سبک در هر فضا و در هر دکوراسیونی که قرار بگیرند، آنجا را شیک و با شکوه می کند. مبلمانی که در سبک اسکاندیناویایی مورد استفاده قرار می گیرند، به زیبایی خود را با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون تطبیق می دهند و با بیشتر سبک های دکوراسیونی سازگارند و در هر دکوراسیونی به زیبایی نمایان می شوند.

استفاده از رنگهای خنثی مانند طوسی، خاکستری و بخصوص رنگ سفید از ویژگیهای بارز این سبک است. به کارگرفتن رنگ سفید در خانه آرایی و مبلمان بااقلیم همیشه برفی و سرد کشورهای شمال اروپا ارتباط می یابد و جزیی از باورها و رسوم مردم این منطقه است.رنگ برتر سفید انتخاب می شود تا فضا را وسیع تر از آنچه هست نمایان کند. نقاشی سفیدرنگ دیوار در اتاق نشیمن مکانی آرامش بخش را برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده خلق می کند.